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oxwall 1.8.2 Error when running in test mode no idea if it works at all / Fehler bei Ausführung im Testmodus keine Ahnung ob es überhaupt läuft - SofortBanking | Forum

Cherry Time
Cherry Time May 2 '16

Error when running in test mode no idea if it works at all """Error: 8054:All products deactivated due to errors, initiation aborted."""
Well bought and all set as required but unfortunately get these error messages and also appear at once as in the survey.
I need only 3 things enter api key customer number and project and what is the error?
If possible, please respond in German is my english google translate


Perhaps more important is the test run sofort.com runs flawlessly, just the test run on the homepage itself from any profile itself indicates this error.


Supplement instant says says Reason So the Vewendungszweck is not delivered. Oxwall version: 1.8.2 (build 10400) I use and everything is up to date.


Paid Membership and User credits are installed.


Thank you for the nice conversation.


Fehler bei Ausführung im Testmodus keine Ahnung ob es überhaupt läuft
Tja gekauft und alles wie gewünscht eingegeben aber leider kommen diese Fehlermeldungen und erscheinen auch bei sofort so in der übersicht.
Ich muss nur 3 sachen eingeben api key kundennummer und projekt und wo liegt der fehler?
wenn möglich bitte in deutsch antworten mein english ist google übersetzer


Was vielleicht noch wichtig ist der Testlauf über sofort.com läuft einwandfrei, nur der Testlauf über die Homepage selbst von irgendeinen Profil selbst zeigt diesen Fehler an.


Nachtrag Sofort sagt sagt Reason also der Vewendungszweck wird nicht übermittelt. Oxwall-Version: 1.8.2 (build 10400) benutze ich und alles ist aktuell.


Paid Membership und User Credits sind installiert.


Vielen dank für das nette Gespräch.


_______________________________________________________________

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<errors>

  <error>

    <code>8054</code>

    <message>All products deactivated due to errors, initiation aborted.</message>

  </error>

  <su>

    <errors>

      <error>

        <code>8010</code>

        <message>Must not be empty.</message>

        <field>reasons.reason.1</field>

      </error>

    </errors>

  </su>

</errors>


The Forum post is edited by Cherry Time May 4 '16
Cherry Time
Cherry Time May 4 '16

I have found the error sorry by updating the German description of Paid Membership with a few fields is apparently left empty.
Just please change the language or the missing Fields empty are filled.
Guckt times after it was not due to this plugin immediately and Techneo but simply on another plugin and updates Oxwall.
Sorry, there seems to be running fine, just, I'm glad to have totally found the error.
But perhaps this can indeed help others that are sometimes have the problem.
Sorry for my question she has found fault cleared


_________________________________________________________________________________



Ich habe den Fehler gefunden sorry durch die Aktualisierung ist anscheinend die Deutsche Beschreibung von Paid Membership mit ein paar Feldern leer geblieben.


Einfach bitte Die Sprache ändern bzw die fehlenden Felder die Leer sind ausfüllen.


Guckt mal nach es lag nicht an diesem Plugin von sofort und Techneo sondern einfach am anderen Plugin und Aktualisierungen von Oxwall.


Sorry es scheint wunderbar zu funktionieren gerade, ich bin total froh den Fehler gefunden zu haben. 


Aber vielleicht kann dies ja anderen helfen die auch mal das Problem haben werden.


Sorry für meine Frage sie hat sich aufgeklärt Fehler gefunden

The Forum post is edited by Cherry Time May 4 '16
TECHNEO GmbH
TECHNEO GmbH May 4 '16
We also approved the Plugin before we seen that you got it, also we found no error. Its fine that everything works as it should and you figured out the problem with a language from another plugin.

Wir haben zur Sicherheit das Plugin ebenfalls noch einmal in unserer Testumgebung getestet, bevor wir hier Ihre Nachricht gelesen haben, es freut uns, dass alles bei Ihnen funktioniert, so hat man das gerne ;-)
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