We build. You grow.

Get best community software here

Start a social network, a fan-site, an education project with oxwall - free opensource community software

me mudo de oxwall razones: | Forum

Topic location: Forum home » Support » General Questions
Juan Manuel
Juan Manuel Aug 13 '12
hace ya un tiempo oxwall saco cosas interesantes pero que traían dolores de cabeza recuerdo la  versión 1.2.6 que funciono de maravilla pero lamentablemente a la fecha después de estar noches sin dormir reparando errores de la plataforma para poder seguir en linea me canse, en estos momentos mi sitio no esta en linea y de nuevo por errores de la plataforma así que me despido de esta plataforma aun estoy buscando una que sea buena pero después de montón de errores y de ya no tener ganas de seguir rompiéndome la cabeza por el bendito error 500 sin mencionar los demás, si corrigen la plataforma estaré presto a usarla pero así como va no atte: juan manuel
Michael I.
Michael I. Sep 6 '12
Juan, I am sorry to hear that you've been facing that many errors you've mentioned. If you followed some instructions given on on this forum, you would be able to provide me with more details regarding your problems and I would be able to help.

So consider about giving it one last shot and feel free to tell me what errors you have and I'll provide you with instructions on how to fix your issues. And there is a great update coming soon, so stay tuned.