We build. You grow.

Get best community software here

Start a social network, a fan-site, an education project with oxwall - free opensource community software

Gezondheidsthema | Forum

Topic location: Forum home » Support » General Questions
LewisWood
LewisWood Dec 19 '23
Erectiestoornissen (ED) is het onvermogen om een erectie te krijgen en te behouden die stevig genoeg is voor geslachtsgemeenschap. Naar schatting zal één op de tien mannen op een bepaald moment in hun leven last hebben van ED. Het is belangrijk om te begrijpen dat ED in de meeste gevallen een symptoom is van een ander, onderliggend probleem. ED wordt op geen enkele leeftijd als normaal beschouwd en kan worden geassocieerd met andere problemen die de geslachtsgemeenschap verstoren, zoals gebrek aan verlangen en problemen met orgasme en ejaculatie.
Carl
Carl Dec 19 '23
Ik begrijp precies wat je doormaakt. Het is verbazingwekkend om te ontdekken dat een aanzienlijk aantal mannen gezondheidsproblemen hebben met het urogenitale systeem. Interessant genoeg bevond ik me in dezelfde hachelijke situatie. Na mijn pensionering kwam ik erectiestoornissen tegen en toen besloot ik Kamagra Oral Jelly Kopen. Het is geruststellend om te weten dat deze gezondheidsproblemen effectief kunnen worden aangepakt, en ik moedig u aan om ook behandeling te zoeken. Ik wens u een spoedig herstel.